Hyahoooi~

Plaats reactie
Miyako
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-11-2013 12:12

Hyahoooi~

Bericht door Miyako » 11-11-2013 12:33

Hoi :3
Ik ben Loes, maar op internet kent iedereen me als Miyako \O/
Momenteel leer ik Japans, in Maastricht. Moet helaas het eerste jaar opnieuw doen omdat ik was gezakt voor Nederlands.

Ik ben 18 (net zoals mijn Juice=Juice oshi Kanatomo). In mijn vrije tijd doe ik nog wel eens een poging tot het coveren van H!P in verschillende grote projects. Geen idee of mensen hier ermee bekend zijn?

Ook ben ik trotse inwoner van The Mizukingdom (voor degene die het nog niet doorhebben, Fukumura Mizuki fan hier!!)

Mijn favoriete
Morning Musume -> Juice=Juice -> S/mileage -> C-ute -> Berryz Kobo
Fukumura Mizuki -> Kanazawa Tomoko -> Suzuki Airi -> Tamura Meimi -> Sugaya Risako

Mijn alltime favorite is Takahashi Ai.

Naast mijn super kami oshi members ben ik ook helemaal weg van;
Uemura Akari -> Sudo Maasa -> Yajima Maimi

Ongeveer rond het einde van de zomer 2011 heb ik Morning Musume leren kennen. Maji Desu ka Ska was het. Ik herkende Aichan van de It's Crazy!!! reclame die ik wel eens had gezien op Youtube. Ik heb na het horen van MajiSuku auditie gedaan voor een online project en werd meteen member van de groep. Door die groep is mijn liefde voor heel H!P gegroeid.

Inmiddels ben ik al 2 jaar fan en begin ik een ruime verzameling idol goodies op te bouwen :)

Yoroshiku onegaishimaaasu

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 11-11-2013 12:38

Welkom Loesje! :D Leuk dat je je aangemeld hebt ^_^
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 11-11-2013 15:19

Welkom Loes! :D Leuk dat je je aangemeld hebt!

Leuk dat je Japans in Maastricht studeert. Ik heb zelf Japanse taal en cultuur in Japan zelf gestudeerd. Is de opleiding in Maastricht moeilijk? En ga je zelf ook nog op uitwisseling in Japan?

Ik zie op youtube wel eens van die groepscovers ja, bedoel je dat? Heb er niet heel veel mee, want ik kan niet zingen T_T XD

Veel plezier hier!

Miyako
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-11-2013 12:12

Bericht door Miyako » 11-11-2013 20:22

De opleiding in Maastricht is vrij pittig, veel communicatie en business bijvakken en die vallen soms een beetje tegen. Maar ik ga hard mijn best doen \O/

En ja, dat bedoel ik n__n

Plaats reactie