[Dorama] Suugaku Joshi Gakuen

Plaats reactie
KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

[Dorama] Suugaku Joshi Gakuen

Bericht door KawaiiPikachu » 16-01-2013 21:27

Wie kent deze Drama? De hoofdrollen zijn bijna allemaal H!Psters!
Het is een Math-school. Iedereen daar is helemaal in de ban van wiskunde :P

Zo heb je bvb Reina die de allerslimste lijkt te zijn. Ze gaat aldoor in ''gevecht'' met anderen. Onze lieve Riho is aldoor een scheidsrechter dan.

En Mano bijvoorbeeld is een heel gemeen kreng! (Haar karakter past wel bij haar eigenlijk als je het ziet :P )


*heeft wat info gevonden*

Almost all Hello! Project members have been casted: Tanaka Reina, Michishige Sayumi (Morning Musume.) / Sakurada Dori, Niigaki Risa, Fukumura Mizuki, Ikuta Erina, Sayashi Riho, Suzuki Kanon, Iikubo Haruna, Ishida Ayumi, Satou Masaki, Kudou Haruka (Morning Musume.), Shimizu Saki, Tsugunaga Momoko, Tokunaga Chinami, Sudou Maasa (Berryz Koubou) / Yajima Maimi, Nakajima Saki, Suzuki Airi, Okai Chisato, Hagiwara Mai (C-ute), Mano Erina / Wada Ayaka, Fukuda Kanon, Tamura Meimi (S/mileage), Kikkawa Yuu, Saho Akari, Miyamoto Karin, Takagi Sayuki, Tanabe Nanami, Yoshihashi Kurumi.

Sadly, Mitsui Aika (Morning Musume), Natsuyaki Miyabi, Kumai Yurina, Sugaya Risako (Berryz Kobou) and S/mileage’s newest members Nakanishi Kana, Takeuchi Akari, Katsuta Rina are so far not known to be involved.
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 17-01-2013 10:45

Nu kan ik niet uit je post opmaken of je hem nou gezien hebt ja of nee?

Ik heb hem in ieder geval iedere week gevolgd en hij is zelfs gesubbed :) (anders had ik hem niet kunnen volgen). Ik vond het een zeer leuke drama om te bekijken. Slecht geacteerd soms en een beetje voorspelbaar, maar wel heel leuk :lol:

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 17-01-2013 12:51

Ik heb hem nog niet gekeken... ben wel erg benieuwd en als ik na tentamens de tijd heb ga ik eens de eerste aflevering kijken :P

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 17-01-2013 21:55

Ja Miki, ik heb hem ook wel gezien hoor! Haha. (Eigenlijk vond ik dat wel logisch omdat ik dat topic maakte, en dat eerste uit mijn eigen info komt :P )

Ik vond dat van Maimi wel grappig met haar ‘pose’ als agente, als je snapt wat ik bedoel.

Ik heb hem niet ''live'' gevolgd want toen keek ik nog geen Dorama. Maar toen ik Dorama ging beginnen was dit de eerste 8) En nu ben ik bijna een beetje verslaafd :P
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 17-01-2013 23:07

Ja kon ik ook niet weten :p

Anyways het was een leuke show. Zeker het kijken waard!

Plaats reactie