[Eiga] Tranentrekkers!

Plaats reactie
KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

[Eiga] Tranentrekkers!

Bericht door KawaiiPikachu » 20-01-2013 17:41

Een topicje over films waarbij je wel eens een traantje kan laten lopen!

Misschien dat de meiden hier dat wat sneller zullen doen dan de jongens, maar toch!


Ik heb vanmiddag net een film gekeken waarbij je op het laatste stuk toch wel een traantje laat lopen.
Hij heet ‘I give my first love to you’ (heeft vast ook wel een Japanse naam..) en is hier te zien: http://www.gooddrama.net/japanese-movie ... -you-movie
Kort gezegt: een meisje en jongen kennen elkaar van jongs af aan en worden verliefd. De jongen heeft een hartkwaal en zal de 20 niet halen. Hoe pakt dit voor hun uit? Zie het zelluf maar :]
Ik geeft deze film een 9/10 !


Weet jij ook een tranentrekker? Post het hier!
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 21-01-2013 03:29

OMG bij een tranentrekker MOET 1 Litre No Namida gemeld worden!!!! T_____________________T Dat is de grootste tranentrekker ooit! T___T Gaat over een tienermeisje dat er achterkomt dat ze een spierziekte heeft waardoor ze langzaam verlamd wordt, ze zal echter altijd volledig bewust zijn, haar intelligentie zal niet achteruit gaan. Dit is een waargebeurd verhaal gebaseerd op het dagboek van Aya Kitou. Het verhaal gaat over haar struggle met de ziekte, leven op school en de jongen waar ze verliefd op is.


T_______________________T

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Re: [Eiga] Tranentrekkers!

Bericht door Miki » 21-01-2013 22:04

KawaiiPikachu schreef:Een topicje over films waarbij je wel eens een traantje kan laten lopen!

Misschien dat de meiden hier dat wat sneller zullen doen dan de jongens, maar toch!


Ik heb vanmiddag net een film gekeken waarbij je op het laatste stuk toch wel een traantje laat lopen.
Hij heet ‘I give my first love to you’ (heeft vast ook wel een Japanse naam..) en is hier te zien: http://www.gooddrama.net/japanese-movie ... -you-movie
Kort gezegt: een meisje en jongen kennen elkaar van jongs af aan en worden verliefd. De jongen heeft een hartkwaal en zal de 20 niet halen. Hoe pakt dit voor hun uit? Zie het zelluf maar :]
Ik geeft deze film een 9/10 !


Weet jij ook een tranentrekker? Post het hier!
Ik heb nu pas 15 minuten gezien en ik heb nu al tranen in mijn ogen

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Re: [Eiga] Tranentrekkers!

Bericht door KawaiiPikachu » 21-01-2013 22:15

Miki schreef:
Ik heb nu pas 15 minuten gezien en ik heb nu al tranen in mijn ogen
Wacht maaar tot je bij het laatste half uur ongeveer aankomt :] Misschien heb je dan de sluizen wel openstaan, als je snapt wat ik bedoel ;)
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 22-01-2013 23:23

Jep definitely!!!
Zo zielig :cry:

Bij dat 'Onegai, onegai, onegai' stukje (vaag om het verhaal niet te spoilen :p) kon ik het echt niet meer houden


Een film waar ik het niet bij droog heb gehouden, eigenlijk is het een anime, is Kimi ga Nozomu Eien (Rumbling Heart)... die vond ik toch zo prachtig! Echt mijn favo anime! Elke keer als ik het weer kijk krijg je prikkende ogen

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 23-01-2013 19:46

Ja, ik weet welk stukje je bedoelt :) Ik vind het soms ook lastig om niet te spoilen! Daaarom had ik ook een erg korte uitleg over de film gegeven.

Ik zal die Anime opschrijven, als ik dan een keer in de mood ben om een potje te janken zal ik die gaan kijken ;)

Of die 1 Litre no Namida, van Didi :)
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 26-01-2013 21:47

Venus92 schreef:OMG bij een tranentrekker MOET 1 Litre No Namida gemeld worden!!!! T_____________________T Dat is de grootste tranentrekker ooit!
Ja inderdaad hij is mooi!
En zo zielig :( Je moet er niet aan denken dat dit gewoon waargebeurd is

Plaats reactie