BlahBlah ( het random geblaat topic )

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 09-11-2013 08:37

Dan hoop ik dat er geen camera,s op mij gericht waren 8)

eindelijk weer een computer onder handbereik , dus wat update,s .

gisteren naar concert in een kleine club van Bonnie Pink geweest , was heel erg goed  :D 、 geen idoll ,dus geen wota,s   maar wel goede muziek , nummers en podiumuitstraling ! ga ik vaker naar toe :D

ga morgen in dezelfde club naar Berryz en Sap=Sapje , herb kaartjes voor zowel middag als avond :D
heb er zin in , wordt de eerste keer na al die jaren dat ik Berryz ga zien :oops:

Heb ondertussen ook kaartjes voor Momu voor volgende week zondag , zowel middag als avond , 11de en 9de rij , 8)

( edit )

ben vanavond in Gifu wezen rondkijken , snap nu waarom de hoteleigenaar zei " be carefull " , liep vanaf het hotel de volgende straat in en stond meteen in de foute wijk :oops: ( nachtclubs , duistere bars , Massagesalons, liep ook veel fout volk rond , is de eerste keer ever dat ik me ooit onveilig voelde in japan .
De volgende straat was gelukkig een normale winkel straat , waar ik bij de anime/idoll shop een multicolor glowstick op de kop heb weten te tikken ( of had ik toch maar beter voor het familiepack ( 50 stuks ) gewone glowsticks kunnen gaan ?
Weer iets verder op stond de lokale idoll groep op een mini podium op tetreden in de shoppingmall , voor een man of 20 :P
Mon clolei 45 ofzo heten ze , we gaan nog veel van ze horen :twisted:
Daarna naar de bookoff , of ik nog wat voor Pika kon vinden , nee dus , Gifu is duidelijk een AKB stad , een kast vol , maar nauwelijk iets van H!P te vinden ! voor mezelf wel een leuke bonnie pink CD gevonden :)
Op de terugweg kwam ik nog een groep jappen tegen die met elkaar aan het knokken waren .
Toch een leuke stad dat Gifu :roll:

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 10-11-2013 22:40

Ik wil ook naar Japaaaaaaan,, ik word helemaal jaloers op je verhalen!
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 10-11-2013 23:42

gisteren middag en avond naar Berryz en juice geweest , was geweldig !
Had eigenlijk slechte kaartjes , mocht als 594 en 847 ste naar binnen , maar dat maakte niks uit want ik was toch de grootste in de zaal , dus prima uit zicht ....dat had Jurina ook , want die heeft het halve middag concert naar me zitten kijken ( zal wel dezelfde oog hoogte zijn :P )
Berryz is live erg goed en chacha sing is een absolute concert topper !
momochi zorgt voor veel interactie met het publiek en veel van de mc,s gingen ten koste van haar .
Massa is vet cool , en bij MC kijkt ze als de Boss !
na afloop bleef de zaal ruim een kwartier gesloten , vreemd , maar wat bleek , er was een handshake event !!
Net iets Jurina handje te lang vast gehouden , dus door de bewaking met een klere gang langs Chinami , Massa , Momo en captain gegooid :evil:
Na afloop van het avond concert wederom handje schudden , werd door bijna alle Juice en berryz members herkend 8) Deze keer was ik wel voorbereid op de bewaking en konden ze me niet zomaar opzij duwen , alle Berryz members hebben naar me terug gezwaaid ,

Arie
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-12-2012 17:08

Bericht door Arie » 11-11-2013 06:53

Kon bij je verslag van het cute concert al met moeite op m'n stoel blijven zitten.

Maar nu ben ik er toch echt vanaf gevallen 8)

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 11-11-2013 12:35

dat was dus die klap die ik hoorde :D
ik had het je nog zo gezegd " ga met me mee " , niet luisteren , dus eigen schuld :twisted:

kwam tijdens het avond concert Henkka tegen , degene die de wota in translation site doet , heel aardige kerel .
dat handje schudden gaat wel erg snel , je kunt net aan hallo ofzo zeggen of je wordt alweer naar de volgende geduwd .
maar vooral de enthousiaste reactie,s van vooral Miyabi , Yurina en chinami de 2de keer maakten een hoop goed .

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 17-11-2013 16:49

Vandaag naar het middag en avond Morning musume concert geweest in
Nakano sunplaza .
MM is wel erg veranderd sinds ik ze de laatste keer zag ( 2010 , dus nog met Eri , Jun en Lin ) , het middag concert viel me niet mee .
grootste verschil is dat nu de nadruk veel meer op dans ligt , nadeel hiervan is dat de members zich zo erg op hun dansen concentreren dat ze nauwelijks aan publieks interactie doen , iets wat ik altijd erg belangrijk vind met een concert .
het avond concert vond ik heel erg goed ! :D
De medley had andere veel leukere nummer , ook was er nu veel meer interactie tussen de members onderling ( tot mijn verbazing vooral door eripon ), ook de wota participatie was nu veel groter , top concert :D

nog een paar opmerkingen over de members ;
Kanon moet nu echt aan de lijn gaan doen . :shock:
Masaki is o.k zolang ze zingt en danst , maar bij het praatstukje is ze echt breinloos , Sayu en Mizuki moesten de vraag aan haar uitleggen , moest door Kudo op de goed plek worden neer gezet .
Kudo moet meer zanglijnen krijgen .
Eripon staat terecht steeds vaker vooraan , en zorgt bij praatstukjes steeds dat ze zelf de meeste aandacht krijgt de momochi act )
Sakura is cool , verkloote 2X RihoRiho,s praatje bij praatstukje 8)
2 electro Sayu nummers achter elkaar kan erg leuk zijn
( aruiteru , lalapipi ) ..was ik ook verbaasd over ..

Bij de lokale bookoff nog het een en ander voor Pika gevonden .

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 17-11-2013 17:39

Nu wil ik ook naar een MM concert xD Het klinkt veelste leuk! :o :D

Is het met Zukki zo erg dan? Als ik zo recente fotokaartjes zie is het niet extreem ofzo,, gewoon geen graspriet zoals de rest zegmaar. Ofzo. :roll:

En jeej, weer wat gevonden! :D Ben benieuwd 8)
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 18-11-2013 15:07

Zukki is in het echt een stuk steviger dan op de foto,s :shock:

spullen zijn naar je onderweg , en zelfs vandaag nog wat voor je gevonden .

Big shit ...morgen alweer naar huis , heb er helemaal geen zin in .

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 18-11-2013 17:43

Hmm, dat Tsunku dat dan toelaat,, is dat normaal? Ik neem aan dat je gewoon zo'n slanke den/''normaal'' moet zijn als idol?

Ik zie het pakje tegemoet! Erg leuk dat ik nog niet weet wat er bij zit! :D

En jammer dat je alweer terug moet :( Maarja, je kunt niet voor altijd blijven! Of je moet verhuizen en zo :P
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Arie
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-12-2012 17:08

Bericht door Arie » 19-11-2013 05:23

als het goed is zit ie nu in het vliegtuig.

Ga m vanmiddag oppikken op schiphol, ben benieuwd naar de verhalen 8)

Plaats reactie