Concerten

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 21-01-2013 08:38

het was OMFGERHKEAJBKELBJAASSJKGLEDYTJGNBGWESDFHYUYTHBVA!Q@#$%^&YUGDRFBWSBNFGNMRTB!!!

Het freaking out terzijde, hier is een verslagje!! :D

Gisteren kwam ik dus met het vliegtuig aan in Nagoya, en ging ik naar Nagoya Shimin Kaikan (concerthal). Eenmaal aangekomen stond ik op het plein voor de hal, als ENIGE gaijin, en met m'n volle bos felblond haar, tussen allemaal verlegen wota.......... haha. Ze hielden allemaal wat afstand maar op een gegeven moment heb ik gepraat met een paar wota en zelfs vrienden gemaakt. Ik kreeg zelfs cadeautjes van ze XD een donkerblauwe glowstick en een Ayumi fotoset. Ze zijn erg aardig!
Het viel me ook op dat er meer jonge meiden van mijn leeftijd waren dan ik dacht. Nummers en email uitgewisseld met een paar :)
Toen we nog stonden te wachten tot we naar binnen mochten zagen we binnen door de glazen deur ineens morning musume leden... voor het eerst zag ik ze in levende lijven. I Freaked out lol en zat hyper te zwaaien.
Uiteindelijk mochten we naar binnen :D, ik had een mooi plaatsje, redelijk vooraan, en redelijk in het midden. :D
Toen het begon begon de muziek heel hard en mensen keken naar de zijkanten van de zaal... H!P members kwamen uit alle hoeken en gaten ineens tevoorschijn!!! Chisato liep vlak langs me, echt 20 centimeter van me af, en we hadden oogcontact. Mizuki en Ayumi stonden 2 meter van me af te dansen!
En toen renden ze allemaal naar het podium en begon all for one and one for all :D geweldig gedaan.
En ja allemaal MC en natuurlijk ook veeeel nummers. Help me :D werd super gedaan :D C-ute was live echt goed :D S/mileage deed hun nummer Samui ne en dat deden ze echt geweldig ze bliezen veel weg. En wat leuk ook dat midden in een optreden Kusumi Koharu ineens opdook!
Al met al ik kan blijven doorratelen over elk nummer dat gedaan is maar bottom line HET WAS FUCKING GEWELDIG OMG OMG OMG geweldige ervaring!!! H!P leek altijd zo ver weg, zo onbereikbaar, maar nu heb ik ze eindelijk van zo dichtbij kunnen aanschouwen!

Speciale vermeldingen dans: Nakajima Saki (no surprise), Ishida Ayumi (no surprise), Fukuda Kanon, Fukumura Mizuki, Tokunaga Chinami

Speciale vermeldingen zang: Ikubo Haruna (niet de meest talentvolle, maar ze heeft zichzelf overtroffen), Suzuki Airi, Suzuki Kanon, Oda Sakura, Kusumi Koharu (die heeft een stuk diepere stem ineens!), Natsuyaki Miyabi, Fukumura Mizuki, Nakajima Saki

En hier is nog een foto van mij en wota friends, na het concert genomen:
Afbeelding

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 21-01-2013 14:09

OMFGERHKEAJBKELBJAASSJKGLEDYTJGNBGWESDFHYUYTHBVA!Q@#$%^&YUGDRFBWSBNFGNMRTB!!!
whaha , dat was ook mijn reactie nadat ik mijn eerste H!P concert had bijgewoond.. :P
Herken veel van je verslag , dat je als Gaijan erg opvalt , maar nauwelijks aangesproken wordt , pas als je met een contact maakt volgen er meer .


maar Chissa , Ayumi en Mizuki van zo dicht bij zien :shock: je had een top plaats .

Heb altijd al redelijk wat jonge meiden bij H!P concerten in Japan gezien , vroeger had Maki zelfs een women only vak , maar heb de laatste jaren het idee dat het er steeds meer worden .

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 21-01-2013 20:39

WHAAAAAAA ik ben jaloers :shock:

Echt, ik MOET EN ZAL ook naar een concert gaan zodra ik ooit eens naar Japan kan! Ik kan op dit moment, als ze er zijn, alleen maar achter mijn computerschermpje naar een YT concert van C-ute kijken ;_;
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Arie
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-12-2012 17:08

Bericht door Arie » 03-02-2013 11:37

Leuk stukje van het concert

Girls news;
http://youtu.be/-JXUqLYVOFw

Berryz -Shabondama etc.

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 03-02-2013 14:12

En vandaag is bekend geworden bij het H!P concert;

Reina's band naam: Lavendor (awesome)
En dat er dit jaar nieuwe H!P units bij gaan komen met de 1e die al bekend gemaakt is.
Met Miyamoto Karin! Finally

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 03-02-2013 14:55

Miki schreef:En vandaag is bekend geworden bij het H!P concert;

Reina's band naam: Lavendor (awesome)
En dat er dit jaar nieuwe H!P units bij gaan komen met de 1e die al bekend gemaakt is.
Met Miyamoto Karin! Finally
De rest is ook bekend!

A new Hello! Project unit has been announced!
The members are:
Miyamoto Karin (14)
Kanazawa Tomoko (17)
Miyazaki Yuka (18)
Uemura Akari (14)
Takagi Sayuki (15)
Otsuka Aina (14)

The name of the group will be finalized when they achieve their major debut.
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 03-02-2013 15:05

En er komen er dit jaar dus nog meer bij!!!
Nieuwe H!P units eindelijk!
H!P werd al zo klein... Een paar nieuwe groepen kan nooit kwaad.

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 03-02-2013 15:50

Yay! Exciting <3

Zo benieuwd naar deze nieuwe ontwikkelingen :) nieuwe unit en Reina's band :)

Plaats reactie