Wota in Translation

Plaats reactie
Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Wota in Translation

Bericht door Venus92 » 21-11-2013 16:45

Wota, iedereen hier kent ze wel, de grote Hello! Project fans die hun heil vooral zoeken op 2ch. Tegenwoordig is er een site die topics van 2ch over H!P vertaalt naar het Engels. Dit is echt leuk om te lezen, het is interessant hoe de Japanse fans denken en de posts zijn vaak ook erg grappig.

Velen van jullie kennen deze site misschien al, maar ik wilde hem toch posten voor de mensen die hem nog niet kennen:

http://wotaintranslation.com/

Veel leesplezier!

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 21-11-2013 19:24

Aaaahh!!! Daar kwam voorbij dat Chissaa uit de kast kwam dat ze lesbisch is.
Ik ben wel benieuwd wie van jullie denk of ze lesbisch is of niet, en de rest van °C-ute? (lees eerst het artikel maar even :P http://wotaintranslation.com/2013/11/03 ... a-lesbian/ )
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 21-11-2013 21:22

Ik heb het gelezen! En ik weet niet, het lijkt me ergens wel awesome XD Het klinkt wel alsof het waar is. Kan me ook moeilijk voorstellen dat chissa hetero is eigenlijk. Ze lijkt me wel een beetje (les)bi. Mai zie ik ook wel zo. Airi is volgens mij hetero. Nakky ook. Maimi bi.

Ook best awesome dat Chissa daar zo blunt over is, aangezien homoseksualiteit nog een lastig onderwerp is in Japan.

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 22-11-2013 16:09

Niet echt een verrassing denk ik , als Chissa met een boy betrapt wordt zullen er meer mensen echt verbaasd zijn . 8)
Zoals venus al zei , moedig dat ze er zo openlijk over praat ( kunnen andere vermoedelijke lesbo’s in H!P een voorbeeld aan nemen , Yossie ! Makoto !

De enige andere in C-ute lijkt me Maimi ( of Bi , ook goed gok ) , Airi , Nakky en Maimai zijn denkt ik hetro , maar de tijd zal het leren of dat zo is .

Kwam bij het Berryz concert in Nagoya Henkka tegen , degene die de Wota in translation site doet , een hele aardige kerel , dus ondersteun zijn goede werk en plaats comments .

KawaiiPikachu
Berichten: 248
Lid geworden op: 30-12-2012 16:47

Bericht door KawaiiPikachu » 22-11-2013 16:21

In een H!P Facebook groep werd er ook al dik over gediscussieerd. Het kwam er op neer dat heel C-ute lesbisch zou zijn en dat we maar niet moesten bedenken wat ze samen zouden kunnen uitspoken xD

Ikzelf zie het ook meer zoals jullie erover denken.
かわいいピカチュウです!
それじゃ、またね!!

Plaats reactie