[single] Morning Musume - Toki wo Koe, Sora wo koe / Pass...

Plaats reactie
Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

[single] Morning Musume - Toki wo Koe, Sora wo koe / Pass...

Bericht door Venus92 » 09-04-2014 15:53

Halfslachtige poging tot het nieuw leven blazen in het forum...

Binnenkort komt de nieuwe single uit van Morning Musume! Het is een dubbele A-side genaamd Toki wo Koe, Sora wo koe / Password is 0.

Toki wo Koe, Sora wo Koe:
https://www.youtube.com/watch?v=wCPZTjqvN0Q

Password is 0:
https://www.youtube.com/watch?v=LwYDsZqNVVw

Ik vind zelf Toki wo Koe echt een meesterwerk! Het nummer is prachtig en ik kan eeuwen naar de PV kijken. Prachtige dans, prachtige kostuums en setting, en de expressions... wat mij betreft gaat dit heeeeeeeeeel veel verkopen!! :D Denk dat ik zelf ook een copy ga kopen.

Password is 0 vind ik een mooie tegenhanger van Toki wo Koe. Lekker upbeat en stevig. Vind de vocalen echt enorm goed.

Al met al ben ik echt super blij met deze single :D

Arie
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-12-2012 17:08

Bericht door Arie » 13-04-2014 09:19

OMG Its alive


Ik heb de clip een stukje bekeken,maar kom toch tot de conclusie dat ik het huidige MM en de liedjes niet echt veel meer aan vind.

Heb bv het laatste concert ook nog niet gekeken.

Helaas

MAAARRRRRRRRRRRRRRR Cute en Berryz komen naar Parijs en dat is wel weer leuk.

Even geen tijd om een topic te maken en eerst maar eens kijken of er verder nog levende wezens op het forum komen.

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 13-04-2014 10:31

moedig van je om een poging te wagen om weer leven te krijgen in dit forum .

Ben het met Venus eens dat dit 1 van beste MM single's is van de afgelopen tijd !!
Met name Toki wo Koe, Sora wo koe vind ik fantastisch !!
Ik hoop dat Tsuunk in de toekomst meer van dit soort nummers voor MM schrijft .
Ook password is 0 vind ik een van de betere electromomu nummertjes van de laatste tijd .
De Pv 's zien er beide goed uit ( in iedergeval niet zo goedkoop zoals het jaren geleden gebruikelijk was ) .

hoop ook dat deze single heel erg goed gaat verkopen , dat MM weer echt mainstream wordt in japan .

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 24-04-2014 17:27

Leuk, reacties :D

Dat Cute en Berryz naar Parijs komen is idd super tof! :D

Ja, ik van mij mogen er ook meer van dit soort nummers komen :) En de PVs zien er idd goed uit!

De single heeft zo'n 119.000 stuks verkocht. Niet slecht! :D En het is de 5e nummer 1!! Sakura heeft alleen nog maar nummer 1 singles meegemaakt in haar tijd in MM, hoe tof! ^_^

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 29-04-2014 19:05

Dat maakt Sakura de nieuwe Maki Goto :shock:

Plaats reactie