Morning Musume

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 17-03-2013 11:38

een beetje te snel een nieuwe auditie , van mij had Tsoonk er nog mee mogen wachten .
MM is wat mij betreft al groot genoeg ( vind 8 - 10 members al genoeg ) .

Laten we het positief bekijken , Sayumi's dagen bij MM lijken me nu wel geteld ( vermoed graduation begin volgend jaar ) , en misschien is dit een goede gelegenheid om voor de kanslozen ( Kanon , Kudo ) om ook op te stappen .

Hoop wel op een normale auditie , dus met boothcamp .
en hopelijk niet nog meer 12-13 jarigen erbij .

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 18-03-2013 18:39

Niks over Kanon :twisted:

Als je haar hoort bij het nieuwe concert.... WOW!
Ze heeft het echt in zich, maar ze krijgt gewoon de kans niet

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 19-03-2013 11:52

Kanon is idd een van de beste vocalisten in het huidige MM. Tsoonk heeft ook een keer gezegd dat zij later lead singer kan worden.

Helaas krijgt ze vooralsnog weinig kansen idd.


Ik ben SUPER excited over de 12th gen!!!! :D het is idd snel, maar dat gaat de laatste jaren telkens zo :) de 10th gen was zelfs sneller aangekondigd.

Can't wait, vraag me af hoeveel erbij komen :) en wat voor meisjes dat zullen zijn!

Miki
Berichten: 131
Lid geworden op: 30-12-2012 19:19

Bericht door Miki » 19-03-2013 12:27

De meest zwakke members op het moment zijn Erina en Ayumi in mijn ogen.
Erina is gewoon leuk omdat ze lekker wacky is en een complete Risa-wota, maar haar zingen is al die jaren nog niet verbeterd en je krijgt er bij haar maar 1 soort nooit uit.
Ayumi kan misschien wel dansen, maar qua zingen vind ik haar echt heel slecht.
Dus eerst deze twee voor je aan Zukki komt.

En ik wou dat Tsuunk inzag wat voor een talent Zukki had. Of tenminste liet zien dat hij t wist. Ze heeft echt een super goede stem en bij Waratte You op het nieuwe nummer heeft ze echt een geweldig lange noot...
BTW heeft Mizuki mij ook aangenaam verrast bij het vorige concert. Die meid heeft ook zeker potential! En dan heeft ze haar looks ook nog eens mee


Zelf, ben ik nog niet zo van die nieuwe gens. Ik moet nog steeds wennen en ik merk dat de concerten, op de een of andere manier ofzo, minder als 1 geheel lijken zoals dat vroeger wel zo was...
Ik zeg niet dat ik ze slecht vind, maar ik kijk nu minder snel een concert 20x dan dat ik dat deed met de 8-nin line-up...

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe meiden. Tsunku schijnt gezegd te hebben: Wat we missen in persoonlijkheid halen we terug met het aantal members. Iets in die trant tenminste. Dus ik hoop voor een 3 nin gen persoonlijk...
Wel jammer dat Tsuunk niet inziet wat voor een persoonlijkheden hij nu heeft...!

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 19-03-2013 17:47

Heb gisteravond dat concert bekeken .

De zwakste member is zonder enige twijfel Haruna , die vond bij dit concert zogoed als ontzichbaar . ( jammer genoeg )

Zukki kan goed zingen , maar de andere members van de 9de gen hebben zich allemaal zeer sterk ontwikkelt op het gebied van dans , zang , podiumhouding en persoonlijkheid , bij Zukki is dat een heel stuk minder .
Eripon zal nooit zo goed kunnen zingen als Zukki , maar ze verbeterd zichzelf wel steeds ( ook al is alles op een toonhoogte ) .

Kijken we naar de 5de gen , Makoto kon best zingen en dansen en was tijdens het boothcamp de concurent van Ai-chan als ace .
Konkon was met afstand de meest talentloze ooit die bij MM kwam , maar ze verbeterde wel zichzelf steeds ( haar zang werd acceptabel ) , Makoto
viel alleen op door komische en domme opmerkingen , Konno kreeg lead vocaal in 1 MM single ( namida ) , Makoto bleef achtergrond danser .
Hetzelfde geld min of meer ook voor Eri , die werd ook steeeds beter en kreeg uiteindelijk haar kans als frontgirl ( alhoewel ze nooit de beste zangeres in MM was )
Moraal , bij MM telt wat je met je talent doet , als je weinig talent hebt maar je ontwikkelt je steeds meer zul je meer kansen krijgen dat dat je getalenteerd bent en er weinig mee doet .

Zolang Zukki het leuke meisje blijft dat vlinders nadeed en zich niet zichtbaar verder ontwikkeld zal ze weinig kansen krijgen , hoe goed ze ook kan zingen .
Hetzelfde geld ook voor Kudo , werd werd in MM gehaalt voor haar husky voice , toch heeft Tsuunk tot op heden daar nog maar weinig gebruik van gemaakt . Vandaar dat ik ze , zolang ze zich niet zichbaar meer verbeteren kansloos noemde .

en zolang Tsoonk de koning van de autotune knop is , doet zangtalent er niet echt toe .

KanaTomo28
Berichten: 17
Lid geworden op: 29-05-2013 22:32

Bericht door KanaTomo28 » 04-06-2013 12:28

De eerste call backs zijn eind Juni voor de "winnaars" uit Tokyo.
Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit gaat komen en of hier wel wat uit gaat komen.

Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de volgende single. Ik vraag me af of het een Riho/Mizuki/Ayumi/Sakura liedje wordt, of dat Tsunku echt een nieuwe Morning Musume gaat creeëren nu Reina weg is. Het zou top zijn als er een liedje komt waarin iedereen zingt en met echt een leuke pv, i.p.v. een stoere/coole (niet dat ik daar iets op tegen heb, ik hoop op iets nieuws).
Ik heb een zwak voor buiten pv's dus kom maar op Tsunku!

Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Bericht door Venus92 » 27-06-2013 18:50

Pfff... ik heb het gevoel dat we nu heel lang wachten op MM's 54th single. Ik ben excited :D ik wil een nieuwe single! ^-^

Ook ben ik benieuwd naar meer audition footage :3

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 01-07-2013 21:14

Was van de week wel een nieuw filmpje van de auditie's , maar net als het vorige was er niks interesants op te zien :x


Og membersfun , Kei Yasuda is weer de klos bij Taka-san :

http://www.youtube.com/watch?v=5EG-lpNzOjA

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 17-05-2015 17:56

Nieuwe versie Joshi kashimashi met subs ;

http://www.dailymotion.com/video/x2q3zu ... -sub_music

Ikuta zingen en handstand tegelijk , erg knap …..had misschien zich toch beter op zingen kunnen concertreren ?
Nanoka , helemaal in het engels , waar iemand enig idee waarop antwoord " I am a Pen " slaat ?
Nep Tsunku introductie's ……... :evil:

Plaats reactie