Welke MM member zal als volgende graduaten?

Plaats reactie
Venus92
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 30-12-2012 13:24

Welke MM member zal als volgende graduaten?

Bericht door Venus92 » 27-04-2015 21:43

Gewoon een simpel voorspellingstopic.

Wie denken jullie dat het eerst MM zal verlaten, en waarom?

Ik denk Zukki. Mind you, ze is een van m'n favorieten, maar ik vrees dat ze niet lang meer een MM member zal zijn. Want:

- Ten eerste is ze lid van de momenteel oudste gen, de 9e.
- Ze heeft haar welbekende depressieve periode gehad. Hier lijkt ze vanaf te zijn, maar ik denk dat ze het niet erg naar haar zin heeft gehad. Zelfs Tsunku heeft er tussen neus en lippen door wat over gezegd.
- Aanvullend op de eerste twee punten: ze is niet erg populair, helaas.

Ik hoop dat ik het mis heb en ze nog even blijft. Ze kan zo goed zingen.

Arie
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-12-2012 17:08

Bericht door Arie » 27-04-2015 23:03

Vind best moeilijk.

Zukki is mogelijk maar zelf denk ik dat het nog wel een jaartje duurt voordat er 1 uitgaat.

Zelf denk ik Ikubo oftewel ' agegapfiller' zoals Mart haar altijd noemt.

mart
Berichten: 187
Lid geworden op: 30-12-2012 18:22

Bericht door mart » 27-04-2015 23:30

Het meest logisch is dat aan het eind van de huidig toer wort bekend gemaakt dat "agegapfiller " Iikubo aan het eind van dit jaar zal graduate .

En misschien ook wel tegelijkertijd Zukki .
Naast wat Venus al zei denk ik dat als je je zelf zodanig blesseert dat je niet eens in de PV opnames kan verschijnen je dat ook niet echt populair maakt bij de Upfront leiding .
Maar als we zoals de Yuugure wa amegari PV Karin-chan ervoor terug krijgen in MM zul je mij daar niet over horen klagen :D

Hoop dat we het de komende jaren met de PonPon leader en subleader moeten doen ,net zoals de Ai/Gaki jaren .

Maar zoals altijd zal ik het wel verkeerd hebben verrast Upfront ons met een Sakura graduation :evil:

Plaats reactie